Pagini

vineri, 27 octombrie 2017

Provocare la lectura

Inca nu s-a sfarsit anul si eu deja imi fac planuri pentru 2018. Si asta numai pentru ca am intalnit-o (virtual) pe Ann Morgan, o englezoaica (australianca dupa nastere, din cate am inteles) de care am auzit intamplator, urmarind o prezentare pe TED. Aceasta si-a propus ca, pe parcursul unui an, sa citeasca scrieri ale unor autori din intreaga lume. Aventura ei este povestita pe blogul creat in acest scop, A Year Of Reading The World. Nu voi povesti despre aceasta calatorie in jurul Pamantului, traita prin ochii si vorbele altora. Filmuletul, precum si site-ul, ofera amanunte celor interesati.
Pentru anul ce urmeaza, mi-am propus (sa vad daca si reusesc) ceva mai pe masura mea: sa citesc carti scrise de autori din intreaga Europa. Si daca dau dovada de consecventa, macar sa le pomenesc pe blog, daca nu cumva sa scriu si 2-3 cuvinte despre ele.

Sa vedem, sa vedem...

Niciun comentariu: